شوکوپات

شوکوپات

شوکوپات

شوکوپات

راههای جلوگیری از ابتلا به آنفولانزای خوکی

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۴۱ ب.ظ

راههای جلوگیری از ابتلا به آنفولانزای خوکی
ویروس H1N1 آنفلوآنزای خوکی بسیار متفاوت از ویروس H1N1H انسانی است، بنابراین واکسنهایی که برای ویروسهای فصلی آنفلوانزا در انسان استفاده میشوند، ایمنی را به ویروس H1N1 آنفلوانزای خوکی، یا در خوکها و یا در انسان ایجاد نمی کنند. بنابراین، تا زمانی که واکسن این نوع آنفلوانزا موجود باشد، می توانید از مشاوره پزشکی و سازمان های بهداشتی استفاده کنید.

 

پزشکان در پاسخ به این سوال که چگونه هر فرد می تواند از خود و خانواده هایشان در برابر بیماری مراقبت کند، پزشکان می گویند: در حال حاضر، احتیاط های معمول برای آنفلوانزا شامل بینی و عطسه و سرفه بودن است با یک بافت باید اجتناب شود کاغذی که بعد از استفاده، و به خصوص از عطسه در کف دست خود، باید دور ریخته شود. دست ها را به طور کامل بشویید و در غیاب صابون و آب از یک ژل پاک کننده استفاده کنید. مریض باشید اگر بیمار هستید

 

چون آگاهی از آلودگی برای جلوگیری از بیماری در خانواده و خانواده شما ضروری است، اگر شما مشکوک به داشتن آنفولانزا هستید، هنگام عطسه و سرفه، دندان ها و بینی خود را نگه دارید. اگر پارچه ای ندارید، وقتی که عطسه یا سرفه کنید دستان خود را آلوده نکنید، آرنج خود را در برابر دهان و بینی خود بکشید. اقدامات احتیاطی معمول را اعمال کنید آنفولانزای خوکی مانند هر سرماخوردگی از طریق سرفه و عطسه منتقل می شود. دست ها را به صورت منظم بشویید اگر صابون و آب در دسترس نیست، می توانید از پاک کننده ژل استفاده کنید.

 

در مورد استفاده از ماسک ها برای جلوگیری و جلوگیری از گسترش بیماری، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده معتقد است که شواهد کافی برای تأیید اینکه ماسک در واقع در خارج از مراکز درمانی استفاده می شود وجود ندارد.

 

در اینجا برخی توصیه های جدی همراه با نمونه های عملی برای جلوگیری از بیماری خطرناک آنفلوانزای خوکی وجود دارد:
دست ها را به طور منظم بشویید: ذرات کوچک و قطره های سرفه و عطسه این بیماری را انتقال می دهند. این ذرات به دست ما منتقل می شوند و سپس همه چیز که ما تماس می گیریم آلوده است.

 

شستشوی دست راست: به جای پشت و بر روی دست ها و انگشتان زیر ناخن، بین انگشتان دست و مچ دست خود را در زمان مناسب با آب داغ یا سرد سرخ کنید و سپس کاملا شستشو دهید. دست ها را نه تنها قبل از غذا خوردن و بعد از شستشو، بلکه بعد از استفاده از حوله یا دهان خود پس از سرفه یا عطسه بشویید. این درست است که تعداد دفعات بسیار زیاد است، همانطور که تعداد دفعاتی که شما یک اتاق اورژانس یا اتاق دارید، آن را انجام می دهید. توانجامش دادی.

 

2. هنگامی که شما عطسه یا سرفه کنید، دهان خود را پوشانید: اگر پارچه ای ندارید، از بند شانه یا شانه خود استفاده کنید. اگر این ذرات به پارچه یا یقه شما منتقل شوند، بهتر است آن را در هوا و در میان دیگران پخش کنید. بعد دست ها را بشور در عین حال، اشیای صاف مانند سکه ها بیش از اشیاء خام مانند کاغذ ویروس حمل می کنند.

 

اقامت در خانه: اگر بیمار هستید، در خانه بمانید و همیشه دستان خود را بشویید تا دیگران را آلوده نکنید.

 

4. صورت خود را لمس نکنید: دست های خود را از غشاهای مخاط (چشم، دهان، بینی) دور نگه دارید، زیرا ویروس از طریق این مسیر وارد بدن می شود.

 

5- از بیمار ماندن بگیرید.

  • نصرت نصرتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی